Kariéra

Přidejte se do našeho týmu

Kdo jsme?

Jsme factoringová společnost, součást silné nadnárodní finanční skupiny s britskými kořeny, která poskytuje provozní financování více než 9 000 malým a středním firmám po celém světě.

Co do počtu zaměstnanců jsme malý tým a navzájem se dobře známe. Vládne u nás neformální atmosféra. Každý rok se umisťujeme v první stovce prestižní britské soutěže Sunday Times o nejlepšího zaměstnavatele roku.

Zakládáme si na maximální pružnosti pro naše klienty, proto se u nás nepotkáte se sešněrovanými bankovními pravidly.

Pravidelně pořádáme charitativní akce v rámci celofiremní iniciativy Giving Something Back.


Co se našim kolegům v Bibby líbí?

Bibby nabízí možnost profesního rozvoje. Setkáte se u nás s efektivní komunikací mezi kolegy i napříč týmem, podporou a transparentní kulturou, kde se kolegové mohou na cokoliv zeptat.

Celá firma se také pravidelně setkává s lokálním a globálním vedením. Reflektujeme naše úspěchy, rozpracované projekty a plány do budoucna.

Zaměstnanci u nás pracují v průměru 10 let a někteří jsou tu od samotného počátku.

Pracujeme částečně v kanceláři a z domu. Flexibilita u nás není benefit, ale součást naší kultury. Třetina našich kolegů a kolegyň pracuje na částečný úvazek. Vycházíme vstříc kolegům v různých životních situacích. Například pokud se starají o své děti nebo nemocné rodiče.

Jak naši kolegové hodnotí Bibby se můžete dozvědět prostřednictvím Atmoskopu.

Atmoskop

Poznejte své budoucí kolegyně a kolegy

Tereza Malá - Senior Client Administrator

Tereza Malá

Senior Client Administrator

Terka nastoupila do Bibby po návratu z Itálie, kde po škole několik let pracovala ve službách a gastronomii. Už tomu jsou 4 roky, co je součástí našeho týmu.

Kromě toho, že Terka vede tým Client Administrátorů, tak se stará, aby klientům chodily platby jak mají, nikde se nic nezadrhávalo a žehlí případné problémy.

Na práci v Bibby ji nejvíce baví komunikace s lidmi. Takže Terku například v pondělí ráno uslyšíte, jak s klienty probírá jejich víkendový program, zážitky z dovolené a plány na týden. Taky jako první ví, kde mají zrovna nejchutnější meníčko a připravuje nám lahodné snídaně. 

Marie Pomykalová - Head of Client Relations

Marie Pomykalová

Head of Operations

Maruška začala pracovat v Bibby po pestrých pracovních zkušenostech v IT firmě a České televizi. Po mateřské dovolené nastoupila do Bibby, kde už je 8 let.

Jako Head of Client Relations se stará o portfolio klientů a k tomu vede tým manažerů. Řeší například změny ve financování, rizikové situace, připravuje a prezentuje návrhy rozvoje klientů.

Moc ráda cestuje, což dělá často, když jezdí po Česku za klienty. Kromě toho si váží kolegyň a kolegů, kteří si rozumí a navzájem se podporují. „Tak skvělý a přátelský kolektiv jsem nikde jinde nezažila, dodává."

Ondřej Makeš - Risk Analyst

Ondřej Makeš

Risk Analyst

Ondra se před nástupem do Bibby věnoval projektovému managementu a fundraisingu pro neziskovou vzdělávací organizaci. Poté rozšířil náš riskařský tým.

Jako Risk Analyst se stará o řízení rizika ve všech částech procesu financování. Jeho práce spočívá v eliminaci či minimalizaci rizik při nastavování podmínek financování.

Ondra je rád, že může každý den řešit nové situace. K tomu oceňuje rodinný a přátelský kolektiv. „Když k tomu navíc připočtu vysokou úroveň firemní kultury a časové flexibility, vůbec se nedivím nízké fluktuaci kolegů, jejíž většinu tvoří odchody a návraty z mateřské dovolené, dodává."

Blanka Dudová - Client & HR Partner

Blanka Dudová

Client & HR Partner

Blanka je v Bibby přes 10 let. Po vystudování Ekonomicko-správní fakulty MU pracovala rok v České spořitelně jako bankovní poradkyně. Poté si našla cestu k nám.

Během let v Bibby si prošla téměř všemi pozicemi. Od Data Processor přes Credit Control (CC) až po vedení týmu CC. Po návratu z rodičovské dovolené se jako Client a HR Partner stará o kolegy, ale i klienty.

Na práci v Bibby si váží hlavně možnosti profesního růstu a skvělé atmosféry. Oceňuje sdílení know-how napříč týmy. Díky částečnému úvazku a práci z domu se může naplno věnovat své rodině.


office people

Jak o kolegy pečujeme?

  • Přispíváme polovinu nákladů na výuku angličtiny se soukromou lektorkou, která pravidelně dochází do kanceláře
  • Máme k dispozici vzdělávací databázi B-Hive s 80 000 kurzy
  • Pečujeme o wellbeingworkshopy s tématy mentálního zdraví (kolegové si odhlasují téma, které s nimi nejvíc rezonuje)
  • Nezapomínáme na fyzickou odolnost – můžete využít Multisport kartu
  • Samozřejmostí je 25 dní dovolené, 2 sick days a narozeninový půlden volna
  • Můžete se zapojit do globálních projektů